solarium

Szukam fachowca, porady. Handel, usługi, gastronomia w Rumi

Moderatorzy: Zigi, aisne

akpiel
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 23 paź 2009, o 19:11

solarium

Post autor: akpiel » 23 paź 2009, o 19:36

SOLARIUM VITASUN ulica Filtrowa 2B w Rumi: z pozoru mila obsluga ale gdy prosisz o mala przysluge nic nie dostaniesz a w zasadzie...bezsensowne tlumaczenie ze nie mozna przedluzyc waznosci karnetu o jeden lub dwa dni bo przeciez kiedy kupujesz cos i dostajesz karte gwarancyjna to po przekroczeniu jednego dnia juz nic nie zrobisz, gdzie sie ma prywatne solarium do zakupow na ktore dostajesz gwarancje, moze cos pominelam kupujac karnet?? ale przepraszam nie dostalam karty gwarancyjnej. Pani wlascicielka tlumaczyla mi ze to byloby nie w porzadku do innych klientek... ale ja przeciez tez bylam klientka... NIE POLECAM NIKOMU wystarczylaby odrobina dobrej woli prosze pani. Radze przemyslec swoja ideologie prowadzenia wlasnego biznesu... chociaz po pani elokwentnej odpowiedzi dotyczacej kart gwarancyjnych przepraszam ale nie spodziewam sie ze moglaby pani nad czyms glebiej pomyslec pozdrawiam

vitasun
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 18 wrz 2010, o 11:33
Lokalizacja: Rumia

solarium

Post autor: vitasun » 18 wrz 2010, o 12:03

Sama forma wypowiedzi daje świadectwo braku dobrej woli w zrozumieniu sytuacji.
Karnety sprzedawane są ze sporą zniżką przy założeniu, że zostaną wykorzystane
w określonym czasie. Data ważności znajduje się na blankiecie. Jeżeli ktoś większość czasu spędza poza granicami kraju musi się liczyć z tym, że może mieć problem z wykorzystaniem minut.
Można było przy zakupie wyjaśnić sytuację i zapytać o możliwość korekty , a nie żądać przedłużenia po upływie ważności. Faktycznie staramy się traktować klientów profesjonalnie,
a nie dzielić na standardowych i traktowanych indywidualnie.
Wzajemny szacunek polega na respektowaniu punktów zawartej umowy-równych
dla wszystkich-a nie na niegrzecznym sposobie domagania się szczególnych praw.
PS: a propos gwarancji i dotyczących mnie impertynencji:karnet jest właśnie gwarancją wykonania usługi do określonego dnia.

Duksanna
Ja tu zaglądam
Ja tu zaglądam
Posty: 15
Rejestracja: 11 maja 2011, o 11:01

solarium

Post autor: Duksanna » 18 maja 2011, o 13:50

W pełni popieram stanowisko właścicieli solarium. Koniec końców: jest to zakład, świadczący usługi wsztkim klientom na podstawie tych samych, ściśle określonych warunków (regulamin), a nie stanowisko przekupki na bazarku warzywnym, gdzie można za darmo otrzymać więcej marchewki, bo Pani Kupująca czy Pani Sprzedająca ma akurat taki a nie inny nastrój.

Pandemonium
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 2 sie 2011, o 14:15

solarium

Post autor: Pandemonium » 2 sie 2011, o 14:18

no ja to akurat rozumiem masz karnet opiewający na jakiś okres czasu nie wykorzystałaś tracisz łopatologicznie proste
a panna się przejęzyczyła lub niedouczona jest o gwarancji mówiła może miała na myśli że kupując karnet masz gwarancje wejść w terminie na jaki opiewa karnet jeezz

ODPOWIEDZ